Bilantul anului 2009

by - 03:30

A mai trecut un an... si a fost unul frumos

- am implinit un sfert de secol, iar tortul a fost delicios
- am facut o poza langa Big Ben
- am invatat sa cos la masina
- am inceput sa scriu un blog
- am vazut mai multe filme ca in 2008, din care cel mai mult mi-a placut La vita e bella... e superb
- am implinit un an de casnicie... la cat mai multi si mai frumosi

Vom vedea ce-mi va aduce 2010 si ce voi aduce eu celor din jur anul acesta :)
Pentru voi cum a fost 2009?

You May Also Like

2 comments

  1. Frumos bilant pentru 2009. Anul 2010 sa-ti aduca si mai multe impliniri si sa bifezi cat mai multe din lista de propuneri pentru noul an.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Alina, asa sa fie :) Si sa va aduca si voua tot ce va doriti si in plus ceea ce inca nu ati descoperit ca va place

    RăspundețiȘtergere