Colectii

by - 01:54

Cand eram mica aveam obiceiul (straniu spunea mama) sa colectionez pietre. De toate culorile, marimile, formele... mi se pareau atat de frumusele. Buzunarele imi erau mai tot timpul burdusite cu pietre si pietricele culese de la rau, de pe marginea drumului sau aduse de la tara.

Le ascundeam sub pat pentru ca stiam ca mama nu avea aceeasi pasiune pentru ele. Dar cum mamele fac foarte des curatenie prin casa, locul nu era cel mai potrivit. Le arunca. Nu m-am descurajat niciodata, mereu innoiam stocul.

Imagine: GoldRuster707

Mi se intampla si acum sa mai pun o pietricica in buzunar, cand merg intr-un loc indepartat si frumos. Dar nu le mai pastrez, decat o perioada scurta de timp sau le folosesc sa decorez masa, intr-un bol de lemn cu o lumanare langa.

Tocmai am gasit cateva colectii fascinante pe internet, sunt sigura ca sunt oameni speciali. Le puteti vedea aici.

Voi ce colectionati ?

You May Also Like

2 comments

  1. foarte dragut blogul, felicitari! imi plac si jucariile :) si eu colectionez jucarii, in special jucarii vechi si miniaturi - papusi, mobilier, casute, accessorii de dimensiuni mici. (poate ai vazut pe blogul meu)

    Nu mai bine si astept cu interes urmatoarele postari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Dana :) Ti-am descoperit blogul pe twitter, intr-o cautare a cuvantului "jucarii", vroiam sa vad ce spune lumea pe aceasta tema.
    E foarte interesant ceea ce faci, nu am avut pana acum ocazia sa cunosc un colectionar de jucarii vintage, de miniaturi.

    Multa bafta si tie in ceea ce faci,
    numai bine

    RăspundețiȘtergere