Brose curcubeu - update

Brosele curcubeu de care va spuneam intr-un post anterior sunt gata. Mi-a placut mult sa lucrez la ele si la fel de mult ceea ce a iesit la final ... 10 brose viu colorate, cu norisori albi pufosi.

Cum le-am facut:
  • am inceput cu o schita pe hartie
  • apoi am desenat norisorii pe o bucata de carton
  • am decupat norisorii dupa model, i-am umplut cu vatelina, sa fie pufosi si i-am cusut de jur imprejur
  • am decupat pasla colorata
  • si am cusut de la mare la mic, intai bucata portocalie peste cea rosie
  • apoi am atasat bucata galbena peste cele doua cusute anterior ... si tot asa pana am obtinut curcubeul
  • am cusut norisorii de fiecare curcubeu
  • iar pe spate am mai adaugat o bucata de pasla rosie de care am prins acul de brosa si cu care am ascuns cusaturile de dinainte
Cam asa arata...






Ce parere aveti de brose?

2 comentarii:

  1. Somewhere over the rainbow blue birds fly and...white clouds smile :) la la la la la laaaaaaaaaaaaaa

    Somewhere over the rainbow
    Blue birds fly
    Someday I'll wish upon a star
    Wake up where the clouds are far behind me
    And where trouble melts like lemon drops

    RăspundețiȘtergere