Brose curcubeu - update

by - 11:30

Brosele curcubeu de care va spuneam intr-un post anterior sunt gata. Mi-a placut mult sa lucrez la ele si la fel de mult ceea ce a iesit la final ... 10 brose viu colorate, cu norisori albi pufosi.

Cum le-am facut:

  • am inceput cu o schita pe hartie
  • apoi am desenat norisorii pe o bucata de carton
  • am decupat norisorii dupa model, i-am umplut cu vatelina, sa fie pufosi si i-am cusut de jur imprejur
  • am decupat pasla colorata
  • si am cusut de la mare la mic, intai bucata portocalie peste cea rosie
  • apoi am atasat bucata galbena peste cele doua cusute anterior ... si tot asa pana am obtinut curcubeul
  • am cusut norisorii de fiecare curcubeu
  • iar pe spate am mai adaugat o bucata de pasla rosie de care am prins acul de brosa si cu care am ascuns cusaturile de dinainte
Cam asa arata...






Ce parere aveti de brose?

You May Also Like

2 comments

  1. Somewhere over the rainbow blue birds fly and...white clouds smile :) la la la la la laaaaaaaaaaaaaa

    Somewhere over the rainbow
    Blue birds fly
    Someday I'll wish upon a star
    Wake up where the clouds are far behind me
    And where trouble melts like lemon drops

    RăspundețiȘtergere