Idei pentru decorarea camerei unui nou nascut

by - 04:00

Mai sunt doar cateva saptamani pana la marele eveniment ... abia astept sa o cunosc pe ratusca, sa-i vad piciorusele minuscule si sa o strang in brate. In ultima vreme m-am tot "plimbat" pe internet in cautare de idei pentru decorarea camerei. Momentan vom imparti dormitorul cu ea, asa ca nu am vrut mari schimbari, doar cateva detalii colorate ici colo.


Si daca tot am gasit lucruri interesante, mi-am zis sa le pun intr-un blog post ca poate mai e vreo viitoare mamica interesata de cum sa amenajezi camera unui copil nou nascut. Mai jos e ceea ce mi-a placut cel mai mult.



Aici imi plac mult culorile, ce frumos se potrivesc. Covorul e genial si culoarea peretilor super interesanta, cine le-a ales a stiut ce face. Sursa imaginii si mai multe imagini din aceasta camera gasiti pe Ohdeeoh. Clasic si dragut.




O camera pentru baieti si o idee geniala: sa desenezi un banc de pesti pe un perete. Am tot auzit vorbindu-se despre camere tematice, dar ce am vazut pe la noi se incadreaza in putine teme: filmul de animatie The cars, Hello Kitty si printesele Disney, parca nu-s pe gustul meu. Aici tema e reusita si una moderna, fara mari pretentii ... parerea mea. Sursa imaginii, acelasi blog (vi-l recomand, e super tare) Ohdeeoh (veti vedea mai multe imagini cu aceasta camera si un tutorial despre cum a creat pestisorii).



Nu e o camera pentru copii, dar detaliul de deasupra patului merita a fi luat in considerare. Ar arata foarte bine pe peretele unde e asezat patutul bebelusului, nu-i asa? Imi place ca e tare colorat (asta pe langa mesaj, cu care sunt perfect de acord :P). Nu mai stiu de unde am luat imaginea, daca stiti voi sursa, sa-mi spuneti si mie va rog.




O camera pentru fetite, cu o paleta de culori extrem de gingasa. A ales atat de bine fiecare nuanta si detaliile: fluturasii asezati deasupra patutului, copacii desenati pe perete. O atmosfera calda si dulce. Trebuie sa vedeti si restul lucrusoarelor din aceasta camera, la fel de atent alese, aici (sursa imaginii, acelasi blog Ohdeeoh).




Culori indraznete: turcoaz, galben si o gramada de detalii colorate, e multa veselie acolo, nu-i asa? Si-mi sunt tare dragi inelele de broderie in care a pus material textil foarte dragut, am mai vazut ideea aceasta pe multe bloguri ... o fi in tendinte. Mai multe imagini din diferite unghiuri gasiti pe blogul DesignSponge (si acesta unul ce merita vazut).

V-au placut?

You May Also Like

0 comments