Minunatii de pe Flickr 3

by - 13:39

Am mai gasit cateva lucruri adorabile pe situl cu milioane de poze. Si cum descopar mereu comori si am vazut ca sunt la episodul 3 cu titlul "Minunatii de pe Flickr (vezi episodul 1 si episodul 2), m-am gandit ca aceasta poate deveni o serie. Deci am sa revin periodic cu obiecte handmade create de oameni talentati.


Noapte buna ciupercute! Sunt suuuper simpatice (sursa imagine)


Doua fete. Imi plac muuuult de tot jucariile cu forme simple dar care au personalitate, cred ca nu e usor sa renunti la unele detalii si sa imbogatesti in acelasi timp un lucrusor handmade (sursa imagine)


Il cheama Frank si mi-l imaginez ca pe un elefantel ce vorbeste repede si pe nas. Ce mutrita silly si adorabila are! (sursa imagine)


Domnii din imagine sunt suficient de curajosi sa poarte astfel de palarii intr-o lume plina de prejudecati si asta-i face minunati. (sursa imagine)


eeehhh, aici trebuie sa recunosc, m-am topit (sursa imagine)

You May Also Like

0 comments