Minunatii de pe Flickr 4

by - 01:47

Primavara e inspiratie, nu-i asa? Inseamna flori, culori si pasari care-si fac cuiburi pentru un nou inceput. Cu aceasta idee in minte mi-am zis sa postez azi cateva pasari, asa minunate si frumoase cum le vad oamenii cu imaginatie bogata.



O bufnita adorabila, cu ciocul turtit, pare mai timida. Dar cel mai mult imi plac aripile, sunt perfecte (sursa imagine)




Sticleti, aduc parca a origami, nu-i asa? Foarte interesant lucrati sursa imagine



Un stol de porumbei, colorati si vorbareti, povestesc ce se mai intampla prin oras, intr-o dupa amiaza insorita (sursa imagine). Sunt foarte usor de facut, spun pe incercate caci am facut si eu, vezi pasarile de jucarie de pe Nasturelul Fermecat.



O pernuta din feltru, brodata, de-o simplitate si o frumusete rara. (sursa imagine)



Puiu mic! Ce pot sa spun de galbiorul acesta? e adorabil cu gainusa lui la somn. Detaliile sunt uimitoare (sursa imagine)


Si-am pastrat penru final un cuplu elegant, chic. Nu-mi vine sa cred cat de frumos realizate sunt aceste doua pasari, uimitor (sursa imagine).

Care va place cel mai mult? Ati gasit si voi minunatii din acestea pe net? puneti un link sa vedem si noi, sa ne bucuram ochii

va puuuuuuup

You May Also Like

4 comments

  1. ti am share-uit blogul pe pagina mea de fb :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce imi mai placea sa ma joc cu papusile pe care mi le facea mama cand eram mica... mereu veneam cu idei despre cum trebuiau sa arate ca sa se potriveasca cu celelalte pe care le aveam... pacat ca in ziua de azi nu mai au timp parintii de chestii din astea

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra, ai cumva poze cu jucariile mamei tale? Am putea sa scriem un articol despre ele.

    Sunt sigura ca aveai cele mai frumoase papusi, cata rabdare si dragoste asezate in fiecare cusatura. In plus si personalizate pe placul fetitei. E drept, lumea alearga nebuna azi, dar sunt si multi care vor sa slabeasca ritmul si mai fac pentru copiii lor lucruri dragi.

    iti multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere