Decoratii de Craciun, 5 ghirlande fermecate

by - 04:22

Ghirlande! Un obiect decorativ atat de simplu de facut, atat de dragut si de versatil. Mai jos sunt 5 variante ce pot usor folosite ca decoratii de Craciun.

spuneti-mi voi daca nu vreti asa ceva acasa, ghirlande din conuri de pin frumos colorate (sursa imagine)


parca sunt prea simplu de facut ghirlandele acestea, cumperi dantela de hartie si o asezi pe un snur (sursa imagine)


ghirlande din inimioare am facut si noi, acestea sunt din feltru, dar ale mele sunt din hartie (am luat de la Obi cartonase colorate, unde sunt vopselele si le-am decupat cu un perforator apoi asezat pe o ata, revin cu poze) sursa imagine

ghirlande crosetate pentru cei muult mai indemanatici ca mine, atat de finute si de dulci, nu-i asa? (sursa imagine)



si pentru final, ghirlande suuper simple, din care sunt sigura ca ati tot vazut pe bloguri de 2 ani incoace. interesant, inca nu si-au pierdut farmecul. Acestea sunt din material textil, dar puteti folosi hartie cu impriemuri minunate (sursa imagine)


O zi de 1 Decembrie spectaculoasa!

You May Also Like

0 comments