Balerina - o petrecere cu o tema frumoasa

by - 11:38

In luna februarie am avut o comanda speciala pentru o fetita dulce-dulce care a implinit 4 anisori. Tema petrecerii a fost super dragalasa "Balerina" pentru ca ea e o mica balerina.

Am cusut pentru aceasta aniversare cifra 4, la fel cum am facut literele decorative. A avut inaltimea de 30 cm si am ales un material cu flori delicate roz.

Din acelasi material am cusut si 5 saculeti care au fost oferiti cadou invitatelor de la petrecere. Pe interior am folosit un material de bumbac crem, subtire si finut iar la exterior am adaugat si o balerina. Cu ajutorul unui sablon am printat balerinele pe material, am decupat un oval si l-am cusut pe fiecare saculet, in ideea ca mi-ar placea sa semene cu un tablou. Un tablou cu siluete. Daca vreti sa aflati cum am imprimat balerinele, am scris mai devreme un articol Ce este freezer paper.



acestea sunt cifra 4 si saculetii cu balerine la care am lucrat cu drag

Ce parere aveti?

You May Also Like

9 comments

  1. Wow! Sunt minunate!! Au iesit foarte bine!

    Iar tema este pe masura! Ador balerinele! Cred ca invitatii au fost foarte placut surprinsi!

    Am cautat si eu materiale asemanatoare pentru o pernita. Poti sa-mi spui, te rog, daca le-ai gasit in comert? Imi plac mult trandafirasii..Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ma bucur ca sunt pe gustul tau :) Manu, prietena pentru care am cusut lucrusoarele a facut o traditie din a organiza petreceri tematice superbe. Acum toata lumea asteapta de la ea ceva mai interesant ca in anul precedent. Sigur au fost incantati :) iar sarbatorita si mai si.

    Materialul e o fosta draperie, am obiceiul ca joia sa merg la cumparat de materiale, la un second din apropiere. Am luat draperii, camasi si rochite din care mai apoi am facut jucarii, litere. Imi place ca materialele pe care le gasesc sunt de foarte buna calitate, au mai fost spalate deci nu mai am emotii ca se intind ori se decoloreaza si am gasit modele minunate.

    Ce fel de pernita doresti sa faci? Cu levantica sau pentru dormit?

    RăspundețiȘtergere
  3. Codruta...m-ai lasat paf, cum se zice. Ceea ce ai creat e foarte mult pe gustul meu. Data viitoare cand mai ai comenzi, pune-ma si pe mine la treaba, adica da-mi si mie ceva de facut. Imi doresc de mult sa fac asa ceva si, chiar daca nu va aparea numele meu si nu va stii nimeni ca am facut si eu, mi-ar placea sincer sa lucrez cu tine la un proiect asemanator.
    Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu tot pe la second caut materiale mai deosebite...Din pacate in Bucuresti nu sunt cine stie ce...Dar am auzit ca second-urile din Vestul tarii sunt cele mai tari! Am o verisoara care a studiat la Cluj si care gasea toate minunatiile pe-acolo!:)
    Parca stiam ca tu esti din Oradea(sper sa nu ma insel)...asa ca esti norocoasa! Gasesti second-uri cu potential!:))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oana, suna foarte bine o colaborare. Am o idee si astept sa mai vina si altele :P in aceasta directie.

    Sabina, sunt curioasa, ce fel de pernita doresti sa faci? Asa e, sunt din Oradea si sunt seconduri dragute, numai sa dai de ele :))

    sa aveti o saptamana frumoasa si dulce, va pup si va multumesc de incurajari

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos,felicitari din Tenerife!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. pot sa vin sa te vad Claudia? :D iti multumesc frumos pentru mesaj

    RăspundețiȘtergere
  8. Astept cu nerabdare, draga mea Codruta.

    RăspundețiȘtergere