Motive florale

by - 05:38

O fi un nou trend sau doar asteptam cu entuziasm primavara, nu stiu, caci nu ma pricep la tendinte si lucruri sofisticate. Dar e drept ca am vazut multe flori in ultima vreme pe internet. Si imi plac sincer sa va spun. Frumoase, colorate, delicate si cu o voiosie aparte.

Iata despre ce vorbeam, impreuna cu idei pentru decorarea caminului.

O draperie superba folosita ca background pentru poze. Sursa imagine



Cuverturi sau lenjerie pentru pat cu motive florale. Imi aduc aminte de hainele de pat din copilarie, care nu erau set dar se asortau frumos. Ohhh ce de flori marunte pe un pat moale. Sursa imagine.




Draperii superbe, nu-i asa? Nu m-ar deranja sa gasesc la thrift stores sau la magazine second hand astfel de materiale. De vis. Sursa imagine.



Leac pentru ghivece banale, sunt realizate cu tehnica decupajului, practic e vorba de material ori hartie lipite cu un adeziv special (gasiti mai multe pe internet despre aceasta tehnica). La cat sunt de frumoase, cu mandrie le-as face cadou prietenilor. Cadou de casa noua. Sursa imagine.



Indraznet. Superb. Vintage. Realizat tot cu tehnica decupajului, e un element de decor inedit. Sursa imagine.





Tablourile si printurile inramate sunt una din cele mai accesibile variante de a aduce un element floral in casa. Fie ca sunt pictate si le-ati gasit in lada cu vechituri ale parintilor sau imagini descarcate de pe internet, picturi proprii daca sunteti talentati ori batiste inramate, bucati de material dintr-o fusta veche, decupaje din reviste, pot aduce voiosie si dulceata. Eu sincer as pune in bucatarie cateva "flori" intr-o rama.

Am gasit pe unul din blogurile mele preferate cateva imagini vintage de foarte buna calitate, pe care le puteti descarca si utiliza in acest scop.




O persoana super creativa a venit cu ideea de a folosi printurile botanice pentru a decora masa. Splendid! Sursa imagine.

Cam atat pentru astazi. Sunt curioasa, pe voi v-a prins virusul acesta al florilor prin casa? Pe mine da si visez la cum voi decora bucataria, in principal spatiul meu deci nu voi fi acuzata de faptul ca vreau sa fac caminul prea girly. Si sigur voi adauga motive florale si in camera fetitei pentru ca mi se pare cel mai potrivit loc.

V-am pupat dulce. Sa vina primavara!!!


You May Also Like

3 comments

  1. Cat de frumoase sunt! Chiar ca ar fi si timpul savinaprimavara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur Diana ca ai trecut pe la mine :) Ti-am vizitat blogurile, astept mai multe pe Croseta magica, suna interesant. Si ti-am vazut si situl oficial, cu galeria de domnite frumos machiate.

    cum e vremea unde esti tu acum?

    RăspundețiȘtergere
  3. Trandafirii sunt preferatii mei :D

    RăspundețiȘtergere