Jucarii de vara

by - 06:38

Azi m-am simtit ca un copil. Azi am fost la strand si m-am balacit. Mi-am amintit vacantele de vara din copilarie si-mi promit ca voi repeta experienta.

Cand v-ati simti ultima data ca niste copii? Si cat de bine a fost, nu-i asa? Facem ce facem si tot la anii de aur, anii magici ne intoarcem.

Vreau sa vin cu doua-trei idei, jucarii de vara. Jucarii de fbricat cand afara e soare si cald si umbra e cel mai bun prieten

Barcute din lemn si hartie sau materiale textile (sursa)




Bete pictate, o mie de posibilitati (sursa)



Corturi, mai tineti minte, mai tineti minte? (sursa)





Un aparat de fotografiat din carton. Mama, la treaba! si zambeste apoi ca ai un copil mare fotograf (sursa)


Sa pictam pietrele! sa facem mamarute, fete vesele, sa le aranjam in sir pe veranda (sursa)

Gata cu scrisul, mergem afara, iau fetitele, le pun palarii si mergem la gratar. Va pup dulce dulce!

You May Also Like

0 comments