Sirene - papusi handmade

by - 13:06

Intr-o zi ca toate celelalte mi-a scris Bogdana, o doamna din Cluj. Am citi mailul de la ea si stiam ca urma o provocare "imi doresc trei papusi pentru trei surori minunate, fetitele unui om special" Cam asa a inceput totul. Iar eu m-am gandit sa fie sirene, imi placea mie diafilmul cu Mica sirena (il gasiti pe youtube, e superb ilustrat)

Sirenele mele au iesit altfel decat pe hartie, asa au vrut ele, uneori cred ca jucariile handmade pe care le fac au propria lor vointa si ies asa cum vor ele, unele doar seamana cu schita :)

Iata-le pe dragele mele sirene, au parul lung dintr-un fir foarte moale si pufos, dantela la manecute si trasaturile fetei pictate. Si binenteles cununa de flori in par, asa cum ii sta bine unei papusi handmade cochete




You May Also Like

0 comments