Cum sa faci pernuta pentru nisip - tutorial

by - 04:56



Vreme buna, vine primavara! Ne bucuram de soare, studiem mugurasii si stam mai mult afara. E timpul sa scoatem jucariile de nisip din debara si sa ne bucuram de forme.

Cum sunt ale mele sigur sunt mai toti copiii, le rog sa nu stea pe jos in nisipul umed, dar ele tot ar sta. Asa ca le-am facut pernute pentru nisip, sa nu ne fie frig la sezut.

Va trebuie:
- o fata de masa din vinilin mai veche sau o bucata din acest material
- vatelina la metru (sau fasii dintr-un plover mai vechi)
- ata, ac, foarfeca

Primul pas - decupati materialele



Eu am folosit un capac de oala si am taiat fata de masa cu aproximativ 2 cm mai mult decat capacul, nu fiti exigenti, retusurile se fac la sfarsit.

Apoi am decupat vatelina, 2 straturi exact cat a fost capacul deci mai mici decat cercurile din vinilin.

Pasul doi - coaseti



Le-am asezat ca intr-un sandwich, vatelina in interior si cercurile din vinilin in exterior ( cu fata buna tot spre exterior). Exact asa cum va arata produsul final.

Apoi l-am cusut la masina, dar puteti sa il coaseti si de mana.

Pasul trei - retusuri

Apoi am decupat roata roata sa fie cat mai rotunda pernuta pentru nisip :) Am folosit o foarfeca in zig zag, dar nu e necesara.

La joaca!!!

You May Also Like

0 comments