Ramas bun an cu lectii si culori multe

by - 12:56



Se duce incet... mai sunt putine ceasuri si pleaca 2016. Mi-a adus multe cosuri cu fructe mai delicioase, cu alte feluri mai putin gustoase ... mi-a adus lectii de invatat si o mutare la casa. Sper ca ma lasa putin mai inteleapta, sper din suflet sa adun in fiecare an ceva frumos in suflet si sa pastrez pentru eternitate.

Am cusut cu drag si inima vesela in atmosfera de sezatoare uneori ( cu o lumanarica aprinsa si muzica frumoasa), alteori cu ticait de ceas grabindu-ma sa termin, sa pot trimite. Am cusut pe reprize, m-am trezit devreme si-am pregatit ziua de lucru, apoi am pregatit fetitele pentru gradinita, le-am dus, m-am intos si am muncit, am pregatit pranzul apoi iar am lucrat, am mers in parcuri si am venit sa fac planul pentru maine.

Am cusut papusi, printi, iepurasi, maimute, pisici, nume, norisori, am creat lumanari pentru botez. Am dansat si am pictat cu fetitele, ne-am plimbat prin paduri (nu atat pe cat mi-as fi dorit), am zugravit si pereti si dulapuri ... chiar si geamuri, am ras, am plans, am tipat, am fost furioasa si teribil de bucuroasa. Am citit carti ( cele mai multe cu povesti pentru copii :P), bloguri si mesaje multe pe pagina de Facebook.

Acum vine alta parte frumoasa, visez cu ochii deschisi, visez inainte de culcare ... la anul ce vine, la acuarele si materiale colorate, la proiecte noi, la o organizare mai buna, la timp pretios cu el si minunile noastre, la seri cu ceai si oameni dragi, la gradina mea urbana, la cum voi picta holul si draperiile ce le voi coase, la pasari ce vor veni la curte, la trandafiri infloriti si plimbari pe afara mai des.

Sa aveti un an frumos, sa va bucurati de el, de anotimpuri si copii, de cei batrani si blanzi!

You May Also Like

0 comments