Ce jucarii sa ii cumperi copilui tau de Craciun

by - 11:46

Scriu tarziu despre jucariile ce pot fi oferite-n dar de Craciun pentru ca sunt creator de jucarii si am lucrat intens la cele care au ajuns sub bradul altor copii. Dar imi plac si ma fascineaza ceea ce pot face mainile micute si mintile libere ale copiilor nostri.

Articolul acesta nu este un top, e o parere personala de  om pasionat de jucarii si mama a doua fetite (de aici si putin subiectiv pentru ca nu am baietel in casa).

1. Figurinele Scheilch pentru ca sunt realiste si pentru ca poti face o intreaga colectie cu ceea ce esti pasionat. Mosu' ne-a adus anul trecut cateva animalute de la ferma si cateva animalute din padure, au fost apreciate tot anul si la joaca in casa si afara si vor fi si in continuare.

2. Papusi cu hainute, pentru ca cei mici adora sa le imbrace, pentru ca se regasesc in ele, nu cred ca e casa fara o papusica iubita. Conditia e sa fie din material textil sau cat mai mult, cele din plastic nu sunt atat de iubite la noi ca cele moi pentru ca se simt altfel in maini si nici nu le ranesc. De gasiti papusi Waldorf cu garderoba, studiati-le atent, sunt o investitie. Cred ca si baietii au nevoie de o papusa, nu trebuie sa fie fetita si nici musai personaj comercial, un baietel asa ca el.

3. Casa de papusi cu mobilier si personaje, sunt jucarii destul de costisitoare, dar se pot face si acasa (atat casuta din cateva cutii din lemn, apoi decorate cu hartie colorata pe post de tapet, covorase mici tesute), mobilierul se poate achizitiona in timp iar personajele de asemenea pot fi confectionate acasa cu indemanare si grija. E o lume in miniatura.

Sau circuite cu sine din lemn cu masinute si trenuri pentru micii flacai, chiar si Ana mea e interesata de masinute si traseele ce le poate construi.

4. Cuburile din lemn, cu cat mai variate ca forme si marimi cu atat mai bine. Sunt acele jucarii care il tin ocupat si pe cel de 1 an si pe cel de 7.

5. Instrumente muzicale, noi avem acasa o toba, un fluier si-un maracas, fetele canta cu fiecare ocazie. Sigur le-ar fi pe plac si-un ukulele, sora mai mica cu minunata chitara.

6. Esarfele Waldorf, le-am descoperit in urma cu un an, am cumparat saten moale frumos colorat, l-am decupat in patrate de 70x70 si 30x30, am surfilat fiecare piesa si le-am pus intr-o cutie din lemn. Sunt jucarii deschise pe care fetele le folosesc in cel mai creativ mod, de la pelerine de supereroine, la baticul Scufitei rosii, rochii/ fuste, ocean in care inoata, cearceafuri si plapumioare pentru papusi, iarba pentru animalutele de la ferma, ba chiar cel galben a ajuns intr-o oala pe post de mamaliga, legat de un bat a ajuns mop, nici nu stiu sa scriu cate idei le vin fetelor si sunt tare incantata.

7. Seturi de lucru manual, anul acesta am luat pentru fetite set de tesut, cred ca e terapeutic lucrul cu mana, le dezvolta dexteritatea si sigur pot fi mandri de ceva ce au facut cu manuta lor.

You May Also Like

0 comments