Codruta are mere

by - 07:46

Nu prea am scris pe blog in ultima vreme, trebuie sa recunosc cu un pic de rusine. Timpul e un strengar si de multe ori imi scapa printre degete. Stiu ce mi-ar spune cei mai intelepti "trebuie sa stii sa-l organizezi". Au dreptate, pot sa neg? Doar ca mie nu mi-a iesit de data asta.


Dar de curand am facut un lucru interesant pe care vreau sa-l impartasesc cu voi: mere de jucarie, din material textil pe care le-am umplut cu vatelina. Am vazut pe Flickr cateva mere din acestea, pur si simplu adorabile. M-au hipnotizat si nu am avut scapare pana cand am facut si eu cateva. Am cautat pe net un model, apoi m-am pus la masina de cusut. Mai jos sunt cateva imagini cu ce mi-a iesit.










In zilele urmatoare ma intorc cu un tutorial pentru merele de jucarie. Ce parere aveti de cel din imagini?

You May Also Like

0 comments