Ninge

by - 23:28

Doar pentru ca mi-a placut ... si pentru ca are ceva magic

You May Also Like

3 comments

  1. cand simt ca, in ziua care a trecut, am facut greseala sa-mi las prin vre-un loc stingher veselia sau optimismul, din cauza vreunei persoane mai rautacioase,a vre-unei probleme cotidiene, ma asez la calculator dupa ce mi-am infuzat cateva frunze de plante in apa fierbinte,cu o mana ma intind spre iubitul meu sa-l simt langa mine pe canapea si cu una tastez naturelul fermecat - imi plimb ochii pe fotografii,articole, respir adanc, sorb o inghititura si veselia se intoarce inapoi ca un catel fericit ca si-a regasit stapanul. asta-i ritualul meu pentru a-mi recapata optimismului.multumesc codruta mea

    RăspundețiȘtergere
  2. Dana spune...
    Ce lume fermecata si minunata poti crea cu cateva imagnini si cuvinte frumoase :)
    Felicitari Codruta draguta!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce drag mi-e de voi ... nici nu stiti

    RăspundețiȘtergere