Margele si carnetele imbracate in material textil

by - 01:34

Salut! Cum mai sunteti voi? Eu taare bine, m-am trezit vesela alaturi de ghemotocul meu minunat iar afara vremea e superba. Imi infloresc florile in gradina iar pitica gangureste in timp ce scriu. Dar e suficient despre mine, nu vreau sa plictisesc pe nimeni, hehe.


Cand apuc, dau o fuga pe internet, pe bloguri simpatice. Iar azi am gasit doua tutoriale ce merita mentionate, mie mi-au placut mult, sper ca si voua.

Un colier din material textil, cu imprimeuri superbe. Aici gasiti tutorialul, e super simplu de facut, pe scurt uniti cateva bucati lungi de material, obtineti o fasie pe care o indoiti in doua si o coaseti. Umpleti cu lana sau pasla (ati putea chiar pune margele, sa aiba greutate), faceti cateva noduri si cam atat.


Carnetele de notite imbracate in material textil. Iata cum se fac.




Cate lucruri frumoase se pot face cu bucati de material textil, nu-i asa?

You May Also Like

6 comments

  1. Plin de culoare si frumusete blogul tau!!Iti daruiesc un tag pe blogul meu!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador jucariile, culorile si textilele! Apreciez si admir munca si blogul tau. Ti-am lasat un tag, dar nu ma supar daca nu vei reusi sa faci fata tuturor (cred ca vei mai primi pe langa al meu si al Lacramioarei :). Cu drag, Anca

    RăspundețiȘtergere
  3. Un mare multumesc fetelor, sunteti minunate si la fel sunt si lucrurile pe care le creati

    va pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti urmaresc blogul de ceva timp si sunt foarte incantata de tot ce vad aici.
    Asa ca m-am gadit sa-ti las un tag la mine pe blog.
    http://cridiana-origami.blogspot.com/p/tags.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, pentru ca imi plac lucrarile tale ai un premiu virtual la mine pe blog.
    http://crochet-quilling-origami.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Inca doua fete cucuiete, harnicute si creative, multumesc si ma bucur mult ca mi-ati vizitat blogul, ba mai mult ca ati gasit ceva pe aici pe placul vostru

    bafta in ceea ce faceti

    RăspundețiȘtergere