Pasari si tutoriale

by - 01:12

O fi vara de vina sau poate eu, dar in ultima vreme imi fug ochii dupa pasari ... dupa cum puteti vedea am mai postat nu de mult un scurt articol cu pasari de jucarie minunate, gasite pe Flickr.


Sper ca nu va plictisesc daca revin cu aceeasi tema, de data aceasta cateva tutoriale "cute, cute"daca aveti pofta sa trebaluiti ceva pe acasa, cand va ascundeti de caldura de afara.

De la un tatic super talentat, Joel, despre care am mai vorbit pe blog, un video: cum sa faci un carusel pentru camera copiilor.


O carte postala, o felicitare ori o invitatie, depinde de cum vreti sa o folositi. Forme simple si culori delicioase, un proiect pe care il puteti face cu cei mici. Aici gasiti tutorialul.



Pasari de jucarie pentru cei care au o masina de cusut dar si pentru cei care nu se tem de cusutul cu mana. Sunt adorabile si silly, parca sunt desenate de copii, genul de jucarii care imi plac.



Ma opresc aici si va urez un weekend ca o inghetata cu fructe!

You May Also Like

0 comments