Nasturi uriasi

by - 23:54

Salut! Va luptati si voi cu temperaturile ridicate de afara? Va descurcati? Eu as sta tolanita in pat si as manca muulta inghetata si pepene galben, dar binenteles ca in viata reala nu e tocmai asa. Nu ma plang, sa nu ma intelegeti gresit, doar spun ca sunt om normal cu toate cele in program :)


Tocmai am dat peste un tutorial si ochii mi s-au facut mari, e vorba de nasturi cu care puteti decora peretii, mie imi plac tare mult. Nu ma ocup eu pe aici de design interior (doar un post am scris pe tema aceasta Idei pentru decorarea camerei unui bebelus), dar ideea aceasta mi se pare super interesanta.


Aici gasiti tutorialul daca va tenteaza (imaginea apartine autoarei tutorialului)

Va pup dulce

You May Also Like

2 comments

  1. Dragut tutorialul, mai ales ca sint o multime de posibilitati de aranjat apoi nasturii pe pereti.

    Eu ma plang (nu foarte tare) de frig, nu de cald. Prefer racorea, caniculei. Dar parca e ciudat sa fie iulie si sa fie 19 grade afara :)

    Tie iti doresc cat mai multa limonada cu gheata si fructe reci si zemoase:)

    RăspundețiȘtergere
  2. uite ca iti raspund cu intarziere, mii de scuze :) acum e la fel si aici, cu 18-19 grade afara si a inceput si ploaia, hehe

    multumesc de limonada :P daca s-ar putea as imparti-o cu tine

    RăspundețiȘtergere