De cand sunt mama

by - 01:50

Un cuvant mare, nu-i asa? Mie asa imi pare si de multe ori privesc in oglinda si ma minunez ca eu sunt mama, oare chiar sunt? ar fi multe de spus despre cat de multe lucruri, sentimente si fapte exista in spatele acestei stari ...


de cand sunt mama am invat sa iubesc cu adevarat, fara limite, fara orizonturi ... parca iubesc asa, la infinit si cu siguranta invat zi de zi ca se poate si mai mult. E incredibil, va spun

de cand sunt mama inima mea a iesit din piept si si-a gasit locsor in alta parte, dar o tin aproape de piept pentru ca asa stiu si pentru ca vor veni si zile in care nu va sta atat de mult aproape, lipita

de cand sunt mama programul meu nu mai conteaza ... si uneori imi spun, care program? zilele trec ca nesimtitele, alearga si ma trezesc ca e duminica si apoi ca s-a mai terminat o luna. Asa e, de cand sunt mama timpul alearga altfel

de cand sunt mama, ma emotionez cand vad nou nascuti, fie ca au povesti triste sau frumoase ori ca plang pentru ca ii doare burtica, ma topesc pe dinauntru ca o inghetata pe canicula si nu ma satur sa-i privesc ... atat de gingasi, de fragili, de minunati

de cand sunt mama, rugaciunea mea de seara incepe cu un multumesc ca o am pe Anastasia si ca e sanatoasa, imi face fiecare zi mai frumoasa. Nu-mi imaginez viata fara ea, e altfel acum, e parte din mine

de cand sunt mama, cumpar mai multe carti pentru copii, cu povesti. Am un motiv in plus, hehe. De asemenea, iau si mai multe jucarii, de regula de la thrift-store, am gasit lucuri tare dragute. Insa din pacate, nu apuc sa cos la fel de mult cum mi-as dori si cum ar merita cea mica.

de cand sunt mama, mananc mai mult :P si gatesc mai putin ( doar ca timp, linistiti-va). La inceput, pana la botez au gatit parintii mei si ne aduceau bucate in fiecare zi, apoi am inceput si eu incet incet sa trebaluiesc prin bucatarie. Iar acum caut retete simple, care se fac rapid, nu mai timp sau rabdare pentru bunatati sofisticate. Si ii spun domnului R "s-a dus baba cu colacii", dar nu se plange...

De cand sunt mama viata mea s-a schimbat mult, nu mai pot fi cea de dinainte dar sper si ma rog sa fiu mai buna, mai rabdatoare, mai atenta, mai gingasa si mai intelegatoare. E lucru mare sa fii mama ...

aici avea doar 5 saptamani, azi are 9 luni


You May Also Like

4 comments

  1. Si esti mama, draga mea prietena... Si Anastasia are 9 luni :)
    si mie imi este dor de tine si imi doresc s-o cunosc si pe ea. Oare cum sa fac ?.. :)
    Ne auzim la telefon. Cu drag ,ela

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o talentata Codrutza noastra...iar Anastasia este pe maini bune :). Sper si eu sa o cunosc curand. Imi este dor de voi dragele mele, Codruta si Ela. Va doresc multe zambete (gen Colgate). Dana Bultoc

    RăspundețiȘtergere
  3. Si esti mama Anastasiei..combinatia perfecta de minuni!Va pup si eu si va imbratisez tare,tare..de tot! Andreea G

    RăspundețiȘtergere
  4. iti multumesc din suflet , am reusit sa fac blogul cum trebuie, chiar nu stiam cine sa am ajute , inca o data multumesc! sa ai grija de tine si de minunea ta!

    RăspundețiȘtergere