Jucarii de buzunar

by - 09:33

Fetita mea are 9 luni, deocamdata ii sunt dragi doar jucariile care se pot rontai ... e drept ea ar rontai tot ce vede si apuca, dar asta e o alta poveste. Deci inca nu are jucarii de buzunar, le-ar inghiti. Insa prieteni de-ai nostri, cu minuni de 3-4 ani imi spun ca lucrurile mici si dragute au un loc aparte in inima prichindeilor.

Iata trei idei si tutorialele lor pentru jucarii de buzunar adorabile. Cred ca momentele in care cei mici isi pierd rabdarea cu cei mari pot deveni mai dragute cu astfel de jucarioare la indemana.

1. Bufnite din ghinde (tutorialul il gasiti aici ) sunt foarte usor de facut, va spun pe incercate. Culegi ghindele, decupezi detalii din pasla ce vor fi ochii, ciocul su aripile si le lipesti. Doi pasi si trei miscari, cum spune tata.



2. Bebelus infasat, fetitele sigur ar zice ca e adorabil (link tutorial)



3. Puisorii imbracati, si-au pus esarfa sa nu le fie rece daca vine toamna probabil. Aici si tutorialul.


You May Also Like

4 comments

  1. Buna ziua!Am vrut mai intai sa va intreb ce mai faceti si dumneavoastra si cea mica si sa va spun ca eu acum ma descurc sa cos foarte bine si eu impreuna cu prietena mea am infiintat propria noastra "firma" de hainute pentru papusi.
    Noi ne cam chinuim sa gasim un doritor.Ne mai gandeam sa mergem la un targ de toamna sau chiar la Ziua Recoltei din comuna noastra.Nu stim unde sa le vindem.Poate ne ajutati?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Teodora,

    Multumesc de intrebare, suntem bine, cea mica e tot mai vesela si vioaie, are 9 luni jumate si face primii pasi. Iar eu, mereu ocupata cu ea :) cos mai putin si scriu pe blog la fel de putin :)

    ma bucur sa citesc ca ai planuri mari, felicitari si muuulta bafta. Ai putea incerca si la targuri, dar mai intai intreaba-ti prietenii si cunostintele ce parere au despre ceea ce faceti voi. Vor fi sinceri si veti avea o oarecare prima impresie despre hainute. Tot ce conteaza e sa incerci, sa nu te lasi descurajata si sa imbunatatesti ceea ce faci

    inca o data multa bafta si te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce drăguţe sunt toate!! De cine sunt făcute aceste minunăţii???

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Maria,

    bufnitele le-am facut eu, din ghinde (apropo, acum e sezonul perfect ca e plin afara de ghinde dragute), in text exista un link catre tutorialul dupa care le-am facut. dar practic nu-i mare lucru, ca sunt bucati de feltru colorat, decupate cu grija si lipite de ghinde.

    Iar bebelusul infasat si puisorii sunt facute de alte doamne talentate, care explica si cum le-au facut. Linkurile catre tutoriale sunt in text :) tutorialele sunt in limba engleza

    iti multumesc mult de vizita Maria, te puuup

    RăspundețiȘtergere