Bun venit 2012!

by - 07:42

Am revenit. Bine v-am gasit in noul an. Cum sunteti? Sper ca nu bine ci foooarte bine, ca Sarbatorile acestea v-au adus numai zambete, imbratisari de la cei dragi, mirosuri minunate prin bucatarie si de ce nu, un cadou la care sa faceti ochii mici mici de bucurie.


Pentru noi au trecut cu bine, asa Sarbatori de iarna, sa tot fie. Ne-am odihnit, ne-am plimbat pe la parinti si rude ( si ce bine e cand te asteapta cineva cu masa plina de bunatati, nu?), am deschis cadouri si cel mai important ne-am bucurat unul de altul si de Anastasia. E mai frumos Craciunul cu un copilas in casa, e pur si simplu magic. Pentru ca se bucura cu adevarat de beculete, de noi, de bunici, de globurile colorate (ma rog, de cele pe care le-am salvat din mana ei), sa rupa hartia de la daruri (care de fapt e mult mai interesanta decat cutia si jucaria). Si i-am colindat (drept ... unele nu i-au placut ca a dat sa planga, dar oricum i s-a parut tare ciudat sa ne vada miorlaind prin casa).

Si suntem sanatosi! Asa am inceput anul, cu sanatate si cu planuri, nu multe pentru ca primele doua-trei sunt mari asa ca incercam sa fim cat se poate de realisti si sa nu ne facem prea multe, nu de alta dar sunt doar 365 de zile in an si nu ajung pentru cate vrea omu'.

Sper sa vi se-mplineasca si voua dorintele de anul acesta si sa aveti putere de munca sa vi le duceti la bun sfarsit :)

An nou fericit!!!

You May Also Like

0 comments