Minunatii de pe Flickr 6

by - 09:00

Cinci jucarii diferite, frumoase si cu un farmec aparte. Sa va arat si voua ce am descoperit recent pe Flickr.


jucarii brodate, sigure si pentru bebelusi (sursa imagine); trebuie sa o pun pe mama sa incerce, stie sa brodeze tare frumos


o pasare de jucarie (sursa imagine) pentru care veti gasi si un tutorial pe Revoluzzza.


un arici pogonici, mi-e foarte drag cu puiul lui asezat in buzunar, sau marsupiu (imi place si mie sa o port pe Anastasia asa :D) sursa imagine. Si daca va place si voua, talentata Molly, creatoarea jucariei a facut si un tutorial.


tarancute, parca-s martisoare si-s frumoase foc. Sunt create de las sandalias de ana, pe care tocmai am descoperit-o pe flickr, are jucarii absolut superbe. (sursa imagine)



si incheiem cu un grup de balene mici, simple si dragute, nu-i asa? arata minunat impreuna, stand la povesti ... despre sardine, despre ton :P (sursa imagine)

va puup, vine fetita acasa

You May Also Like

1 comments

  1. Buna Codruta. Iti urmaresc blogul de ceva vreme datorita pasiunii comune: papusile din material (trebuie sa recunosc ca ale tale sunt mai frumoase). Eu sunt la inceput. Si eu am o fetita mica (dar si una mai mare) si asta ma face sa fiu mai creativa. Iti doresc mult succes in tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere