Masinute handmade

by - 08:22



Acestea sunt primele masinute pe care le-am facut si am fost atat de incantata incat am facut 5 bucati. Sablonul l-am luat dintro carte de care m-am indragostit (nu exagerez), Fanciful felties.

Trebuie sa le vedeti pe cele din carte, adorabile, sincer sunt mai reusite decat ale mele. Iar eu m-am jucat cu materialele, am combinat feltrul cu stofa. Si am invatat ca poti folosi masina de cusut ca pe un creion, sa desenezi in timp ce cosi. Am ramas fascinata de aceasta idee si tehnica, doar ca am muuult de exersat pana sa-mi iasa decent.

Masinutele insa au fost simplu de executat, un proiect pentru incepatori.

Acum sunt curioasa, voua va plac masinutele cusute de mine? Vreo mamica de baiat prin zona care sa-mi spuna parerea ei sincera?

Update: Poze muuult mai frumoase, facute de prietena mea suuuper talentata Manu Petra.




You May Also Like

2 comments

  1. Codruta, nu sunt mamica de baiat, dar mie imi place. Dupa descrierea ta, masinutele sunt diferite la pipait, deci numai bune de joaca si invatat in acelasi timp. O sa-ti scriu un email :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc, ma bucur asa de mult sa te am aici pe blog, nici nu stii.

    RăspundețiȘtergere