Coronita de Craciun cu stelute

by - 05:41

Daca ati citit ultimul articol Coronita de Craciun - tutorial, stiti ca aceasta coronita am facut-o pentru aceeasi persoana care dorea ceva deosebit.

Poate si voi, la fel ca si mine asociati Craciunul cu magia si stelutele, putina veselie si culoare. Asa a iesit aceasta coronita.

Sa va spun cum am facut-o? Imi pare rau ca nu am poze pas cu pas, dar m-am grabit sa le termin si sa trimit comanda cat mai repede.

Aveti nevoie de:


  • sarma
  • material alb, taiat fasii subtiri de 1 deget
  • feltru alb
  • material colorat si lucios
  • lipici
  • o panglica asortata


Am contruit din sarma 2 cercuri, unul mai mic, altul mai mare. Le-am imbracat in material, folosind fasiile de care va spuneam. La capete le-am cusut pentru a le fixa. Si apoi le-am unit tot cu o fasie de material (acolo unde acum e panglica)

Am cusut cu masina de cusut stelute din feltru alb, 3 dimensiuni diferite. Am decupat intai stelutele, apoi pereche le-am cusut si inainte de a incheia ultimul piciorus am introdus vatelina la interior (cu ajutorul unui bat). Asa au iesit pufoase si cu margini frumoase.

Am lipit stelute din materialul lucios si colorat, putin mai mici decat cele din feltru.

Am cusut fiecare steluta de cercurile de sarma. Si la final am pus si o panglica argintie.


Nu a fost foarte complicat din momentul in care am stiut in mintea mea cum ar trebui sa arate. Si a fost nevoie de multa rabdare :)

salutari Claudia si un gand bun!

You May Also Like

0 comments