Intre timp ...

by - 12:23

De ceva timp ma gandesc cu drag la blog si cate minunatii as putea scrie aici, apoi ma gandesc ca in primul rand ii trebuie o pieptanatura noua :))

Din februarie de cand am postat ultima data, am mesterit multe, nume, norisori personalizati, papusi, zane, iepurasi, soricute, papusi in straie traditionale ... am sa revin cu postari.

Am trait si-o vara asa cum trebuie ea traita, cu bucurie si munca si zumzaieli de copii in casa (cateodata nu-mi aud nici gandurile). Acum ne bucuram de toamna, cum stim mai bine, cu weekenduri petrecute la tara fara internet si fara griji, fara ceas si planuri. Iar in timpul saptamanii cu dus copii la gradinita si scoala, cu munca, cu proiecte noi.

Sa fiti iubiti, nu stiu daca mai e cineva pe aici, sa va bucurati de moment

You May Also Like

0 comments